پخش عمده دوربین مداربسته

نوشته شده در دوربین slideshow در تاریخ 26,آوریل,2015 توسط

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

تولید و پخش عمده همکار انواع دوربین مدار بسته – مرکز پخش عمده دوربین مداربسته

 

پخش و فروش عمده دوربین مداربسته در شیراز

    نعیم پردازش وارد کننده دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی همچون انواع سیستم های اعلام سرقت اماکن و دزدگیر های سیم کارتی و ساده و سایر تجهیزات وابسته، همواره سعی در انتخاب بهترین و جدیدترین محصولاتی را دارد که از لحاظ کیفیت دارای استانداردهای لازم باشند که این مهم با تایید کارشناسان فنی این مجموعه عملی شده است. در سبد کالایی فروش و پخش عمده دوربین مدار بسته به همکار و فروش همکاری دزدگیر و اعلام سرقت اماکن، (و همچنین سایر تجهیزات همچون متعلقات درب برقی، کرکره و جک پارکینگ جهت همکار) سعی شده است تا بخش عمده ای از تجهیزاتی را که در راه اندازی سیستم های مذکور کاربرد دارد، به صورت یکجا جمع آوری گردد تا همکاران گرامی و مشتریان عزیز دغدغه ای در باب تکمیل کردن متعلقات لازم جهت پروژه های خود نداشته باشند و در سریع ترین زمان ممکن بتوانند محصولات خود را که از باب کیفی نیز قبلا آزمایش های خود را به خوبی پشت سر گذارده اند، انتخاب کنند. در این مورد می توان علاوه بر تامین انواع سیم و کابل دوربین مدار بسته (RG و انواع کابل شبکه) انواع کانکتور BNC و فیش پاور، انواع پاور با آمپراژهای مختلف، انواع دی وی آر و NVR، به اجناس و اقلام کوچکتری نیز اشاره داشت که جهت خرید آن ها معمولا می بایست زمان و هزینه بیشتری صرف شود که از نمونه های ان می توان به طور مثال از انواع جعبه های تقسیم، انواع بست ها، انواع کابل های HDMI، انواع رک دوربین مداربسته، انواع کابل های شبکه آماده و، انواع اسپیلیتر و… نام برد. بنابراین به شما این اطمینان را می دهیم که در انتخاب اجناس جهت فروش دقت می شود تا از قطعات و تجهیزاتی که دارای کیفیت پایین باشند استفاده نگردند ( حتی با قیمت هایی بسیار پایین تر در این بازار رقابتی!) که در نتیجه همکاران محترم و مشتریان عزیز بتوانند با آسودگی خاطر از محصولات خود استفاده کننند. بر این اساس با توجه به تکمیل کردن سبد فروش اجناس (دوربینهای مدار بسته اعم از آنالوگ و هم گروه هایش (ای اچ دی HD-SDI، HD TVI , AHD ) و دوربین تحت شبکه (IP Camera)، انواع دزدگیر اماکن و انواع متعلقات درب های برقی و…) علاوه بر برند های انحصاری، در برخی موارد (و گاها به صورت محدود) و به منظور برآورده ساختن نیازهای اساسی و تکمیل سبد فروش اجناس، از برندهایی نیز استفاده می شود که تست های منحصر بفرد خود را به خوبی پشت سر گذاشته باشند. در قیمت گذاری تجهیزات نیز همواره به صورتی عمل می شود تا قیمت هایی رقابتی و منحصر بفرد (با توجه به کیفیت های مذکور و تست شده و با قطعات اصلی و Grade A) ارایه شود تا همکاران محترم بتوانند شرایط خوبی را در فروش محصولات نسبت به سایر رقبای محدوده خود رقم زنند.

   محصولات وارداتی موجود در سبد از اجناس ساخت کشورهای کره جنوبی، تایوان و چین گردآوری شده اند که همگی دارای کیفیت های مطلوبی هستند. دز زمینه پخش و فروش همکار دوربین مداربسته و دزدگیر نیز با فراهم آوردن شرایطی، توزیع این اقلام از انبارهای تهران، شیراز و مشهد امکان پذیر شده است تا با سرعت بالاتری محصولات در دسترس همکاران در تمام نقاط ایران قرار گیرند. بدیهی است چنانچه محصول یا اقلامی در هرکدام از انبارهای مذکور موجود نباشد، یک و حداکثر دو روز پس از ثبت سفارش قطعی، از انباری که محصول مد نظر موجود باشد، ارسال و به دست مصرف کننده خواهد رسید. برای مثال اگر اجناس انتخابی در شهری که به تهران نزدیکتر است درخواست گردد و در این انبار موجود نباشد، می توان آن را از شیراز ارسال نمود که  بسته به مسافت و شرایط، درخواست کننده می تواند روز بعد آن را در شهر (یا شهرستان) خود دریافت نماید.

تمام محصولات این مجموعه، دارای حداقل یکسال (با توجه به برند و نوع محصول) گارانتی و با شرایط گارانتی می باشند.


 فروش عمده دوربین مداربسته و پخش همکار دوربین مداربسته


نمایندگی انحصاری و یا رسمی برندهای معتبر دوربین مداربسته:


دوربین مدار بسته سامسونگ Samsung

پخش و فروش عمده به همکار دوربین مدار بسته Hilook (های لوک) هایلوک

فروش دوربین مداربسته هاویرون یا هووایرون کره جنوبی HUVIRON

فروش همکار دوربین مدار بسته اوتکس OTEX

پخش عمده دوربین مداربسته کویین QUEEN

واردات پخش دوربین مداربسته ایگل EAGLE

پخش همکار دوربین مدار بسته یوتک UTECH

فروش محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه آنی anni

دوربین مدار بسته هایک ویژه HIKVISION CCTV هایکویژن

فروش دوربین مدار بسته داهوا DAHUA

فروش عمده دوربین مدار بسته سایوتک SAYOTECH

دوربین مداربسته HDPRO اچ دی پرو

دوربین مداربسته برند TVT تی وی تی

واردات، فروش و توزیع همکار سیستم دوربین مدار بسته انفورس ENFORCE انفرس تایوان

دوربین مداربسته TAMRON تمرون – تامرون

دوربین مداربسته برند PIXEL پیکسل

دوربین مداربسته برند TYT تی وای تی


   درصورتیکه شما بازدید کننده محترم از همکاران فعال در زمینه سیستم های امنیتی می باشید، می توانید جهت ثبت درخواست و دریافت لیست قیمت دوربین مدار بسته در انواع مختلف و سایر تجهیزات جانبی، مراحل تکمیل اطلاعات خود را از طریق فرم های این صفحــه و بر اساس راهنمایی های صورت گرفته ارسال نمایید تا در اسرع وقت، پس از بررسی درخواست، لیست قیمت دوربین، دزدگیر و سایر اقلام برای شما ارسال شود.

×

نظرات بسته شده است.