انتقال تصویر دوربین مداربسته

انتقال تصاویر دوربین مدار بسته به روی موبایل، تبلت و کامپیوتر و رویت تصاویر به صورت زنده در مکانی دیگر

انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی موبایل و تبلت ایفون

  در ابتدا بیایید با هم به این موضوع که اساسا انتقال تصویر دوربین مداربسته به چه معناست و اصولا انتقال تصویر مداربسته چیست؟، بپردازیم:

به بیان ساده، به مجوعه اقدامات، زیرساخت ها و تجهیزاتی که لازم است صورت پذیرد و آماده شود تا تصاویر دوربین مداربسته نصب شده، چه به صورت زنده (پخش مستقیم دوربین مداربسته) و چه به صورت تصاویر ضبط شده قبلی (تصاویری که از قبل در سرور سیستم مدار بسته ذخیره شده است) را بر بستری منتقل کرده، به نحوی که از محلی خارج از محل نصب دوربین ها بتوان روی آنها دسترسی و کنترل  داشت و آنها را مشاهده نمود، انتقال تصویر مدار بسته گویند که این شامل تمام اقسام دوربین ها از جمله دوربین دام یا دوربین مداربسته بالت خواه با دید در شب و یا بدون آن خواهد بود.

یکی از این راه کارها استفاده از دوربین های مداربسته وایرلس است. اما بر اساس تعریف بالا، برای این کار حتما لازم است که یک سیستم مدار بسته در ابتدا در محل مورد نظر نصب شده باشد و حتی ممکن است فردی قبلا (مثلا دو سال پیش) دوربین ها و سیستم مداربسته را نصب نموده باشد اما با توجه به احساس نیاز خود در حال حاظر به منظور دسترسی و کنترل بیشتر نسبت به محل نصب دوربین ها بخواهد این قابلیت را نیز فعال کند و تصاویر دوربین ها را از راه دور بر روی موبایل ( انتقال تصویر مداربسته بر روی آیفون، آیپد و گوشی های اپل که دارای سیستم عامل IOS هستند و یا انتقال تصاویر روی بلک بری و همچنین انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی دستگاه های اندرویدیتبلت و یا کامپیوتر خود داشته باشد که این کار براحتی قابل انجام است.

برای مشخص شدن این موضوع اجازه دهید مثالی بزنیم: تصور کنید که شما سیستم دوربینمدار بسته خود را در محل کار خود، کارخانه، کارگاه، داروخانه، فروشگاه، دفتر کار و یا حتی منزل خود که در سمتی از شهر قرار دارد را نصب کرده اید قابلیت انتقال تصویر دوربینها نیز نصب و فعال است. حال بنا به دلایلی در محل نصب سیستم مداربسته حضور ندارید ویا در منزل در حال استراحت هستید و یک لحظه به فکر بررسی و نظارت در محل یاد شده می افتید، در این حالت کافی است که موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود را روشن نموده و به راحتی به سرور دوربین های مدار بسته متصل شده و تصاویر دوربین ها را از راه دور مشاهده کنید. حال بیایید کمی انتظار خود را بالاتر هم ببریم! در این صورت فرض کنید که به شهر دیگری غیر از شهر خود در حال سفر هستید و یا حتی فراتر از آن، به کشوری دیگر خارج از ایران رفته اید، در این صورت باز هم قادر خواهید بود تا تصاویر دوربین های مداربسته را از راه دور و به طور زنده در محل نصب شده ی خود را به راحتی مشاهده کنید. همچنین اطلاعات بیشتر در این باره را می توانید در اینجا ببینید.

انتقال تصاویر دوربین مداربسته در شیراز بر بستر اینترنت و بر روی دستگاه های موبایل، تبلت و کامپیوتر و دیدن تصاویر دوربین مداربسته به صورت زنده از هر نقطه از دنیا امکان پذیر است. همچنین در صورتی که بر روی خط تلفن ثابت شهری برای رنژه اینترنت ADSL توسط مرکز مخابراتی محدودیت هایی وجود داشته باشد، ما راه کارهایی را برای این دسته از مشتریان به منظور رفع این محدودیت داریم که مثلا انتقال تصویر از طریق لینک وایرلس و به صورت مستقیم و اختصاصی یک از آن ها است. برای مشاوره، راه اندازی و انتخاب بهترین راه کار مورد نظر می توانید با مشاورین بخش فنی تیم نعیم پردازش تماس حاصل فرمایید.

×

نظرات بسته شده است.