آموزش نصب اعلام سرقت اماکن در شیراز

نصب و آموزش نصب دزدگیر اماکن در شیراز
 نصب دزدگیر منزل و مغازه در شیراز به صورت حرفه ای

آموزش نصب اعلام سرقت اماکن در مشهد

آموزش نصب اعلام سرقت اماکن در تهران

   دستگاه اعلام سرقت اماکن یا همان دزدگیر اماکن سیستمی است تشکیل یافته از بخش های گوناگون که با اسمبل کردن و تلفیق آنها با یکدیگر و به همراه یک سیم کشی استاندارد، یک دزدگیر الکترونیکی حاصل می شود. نصب دزدگیر ممکن است در مکان های مختلفی همچون خانه و منزل، مغازه، دفتر کار و سایر مکان های دیگر برای حصول امنیت بیشتر در زمان عدم حضور در مکان مورد نظر انجام پذیرد. البته در نصب این سیستم ها ممکن است با توجه به رو باز بودن محیط (محصور نبودن) و یا مسقف بودن شرایط و محدودیت هایی به صورت عادی وجود داشته باشد که با ارائه راه کارهایی می توان این محدودیت ها را برطرف ساخت.

در واقع عملکرد سیستم اعلام سرقت اماکن بدبن صورت است که پس از فعال کردن سیستم توسط ریموت کنترل پس از خروج از ساختمان و محل نصب، اگر هر یک از سنسور های نصب شده تحریک شوند، سیگنالی را به سمت پنل مرکزی ارسال می کنند. در این حالت فرمانی از سمت مرکز دزدگیر اماکن برای تلفن کننده دستگاه ارسال شده تا دستگاه تلفن کننده اعلام سرقت اماکن شروع به تماس به تلفن هایی که قبلا در حافظه آن ذخیره سازی شده بکند و همزمان با پخش صدای بلند آژیر دزدگیر اماکن در محل نصب اقدام به اعلان و با خبر کردن ساکنین و مجاورین آن مکان را می نماید.

تلفن کننده اعلام سرقت اماکن دارای تنوع در تعداد شماره های ذخیره سازی است چنانکه می توان علاوه بر ذخیره کردن تلفن شهری در آن، شماره تلفن های همراه را نیز که ۱۱ رقمی هستند به حافظه دستگاه سپرد و عملا محدودیتی در این مورد وجود ندارد.

نصب دزدگیر اماکن یا همان اعلام سرقت بسته به مکان و فضای محل نصب سیستم نیازمند اجزایی است که مهمترین آنها عبارتند از:

با توجه به محیط و تخمین فضا، بایستی از تجهیزات یاد شده و تعدادی سنسور یا رادار PIR در محل نصب، استفاده شود تا بهترین کارایی برای سیستم بوجود آید.


  آموزشگاه نصب سیستم اعلام سرقت اماکن

    نصب اعلام سرقت اماکن در شیراز  


×

نظرات بسته شده است.